פליירים – לא תאמינו, גם בעידן הדיגיטלי הפלייר הוא כלי שיווקי עוצמתי!
תוכן עניינים
מה לא אמרו עליו, אמרו שהוא מיושן, שהוא לא אפקטיבי, שאין לו מקום בעידן הדיגיטלי, אך הפתעה, גם בעידן הדיגיטלי הפלייר הוא כלי שיווקי שחי ובועט ואפילו בהצלחה רבה!
נכון, יש דרכים וכלים רבים להשיג חשיפה ולמשוך לקוחות, אך לצד הרשתות החברתיות, השיווק ברשת האינטרנט ובמדיות נוספות, הפלייר הוא כלי שיווקי נפוץ ואפקטיבי אשר מצליח גם היום למתג את בית העסק ולהגביר את החשיפה אליו.
בית הדפוס "שלום עליכם" הוא בית דפוס בירושלים אשר מתמחה בהדפסות פליירים למעלה מעשרים וחמש שנים. אנו מצוידים במכונות חדישות ומתקדמות, אנו מעודכנים בחידושי הטכנולוגיה ובעיצובים החדשניים של הגרפיקה ואנו יודעים להדפיס ולעצב פליירים באיכות גבוהה במיוחד ובמחירים אטרקטיביים. אצלנו אתם יכולים לבחור את הכמות, את סוג הנייר, לבחור בין פלייר חד צדדי או דו צדדי, בעיצוב הנכון ועוד.
גם אם תשקיעו משאבים רבים בתוכן, בעיצוב ובחלוקת הפלייר, אם ההדפסה לא תהיה איכותית, אם החיתוך לא יהיה מדויק, אם הצבעים לא יהיו איכותיים ומושכים, אם הגופנים לא יהיו קריאים וברורים ואם התוצאה לא תהיה מרשימה כפי שציפיתם שהיא תהיה, אתם תצטיירו באור שלילי בעיני הלקוחות הפוטנציאליים וההשקעה לא תוכיח את עצמה.
צרו אתנו קשר, כי לעצב או להדפיס פלייר זו המומחיות שלנו! אנו מספקים שירותים לכל רחבי הארץ, למעט אילת!
לא משנה איזה עסק יש לכם, הפלייר זו דרך מצוינת לשווק אותו!
הפלייר הוא אחד מאמצעי השיווק היעילים ביותר הודות למספר סיבות. אנשים אוהבים מוצר שאפשר להחזיק ביד, לעיין בו כשנוח, לשים אותו בצד כשעסוקים, אך לשוב ולקרוא אותו כשיש להם פנאי.
בניגוד לאמצעי שיווק דיגיטליים ועדכניים אחרים, הפלייר לא גורם לנו להסחת דעת. הוא לא קופץ לנו בדיוק כשאנחנו עסוקים, הוא לא צריך להתחרות על תשומת לבו של הגולש ושל קהל היעד, אנו יכולים ולפלח את קהל היעד בצורה ממוקדת ונקודתית, ויחסית להשקעה הוא מביא אתו יחסי המרה גבוהים.
השיווק באמצעות הפלייר מיטיב עם עסקים מסוגים שונים כמו למשל עם העסקים המקומיים המעוניינים לעשות עסקאות ברדיוס גיאוגרפי מסוים, בדרך כלל בשכונות ובערים שבהם הם פועלים.
מומחי שיווק מובילים ממליצים על שיווק באמצעות פליירים לעסקים כמו מספרות, מסעדות, חנויות בוטיק, חדרי כושר, פאבים, מתנסים, חוגי העשרה, חנויות לחומרי בניין, חנויות לבעלי חיים, וטרינרים ועוד. אך יחד עם זאת גם בעלי עסקים גדולים עושים שימוש בפליירים כשהם מציידים בהם את סוכני המכירות שלהם או מפיצים אותם בתערוכות, בכנסים בימי עיון ועוד.
איך להפוך את הפלייר לכלי שיווקי יעיל – טיפים באדיבות דפוס "שלום עליכם"
- חשוב לבחור בסוג הנייר המתאים. בתי דפוס בירושלים מציעים עשרות סוגים של נייר להדפסה, יש נייר כרומו, יש נייר נטול עץ, יש נייר טקסטורה וניל, יש נייר אקולוגי יש נייר מט, יש נייר מבריק ועוד. כל סוג של נייר יעניק לפלייר תחושה שונה וישדר מסר אחר על העסק ועל המוצר. גימור מבריק, לדוגמה, יקפיץ את הצבעים ויהפוך אותם לחדים ועשירים יותר ולכן הוא מתאים לפליירים ססגוניים הכוללים תמונות, ואילו גימור מט, לדוגמה, מתאימים לעיצובים מעודנים יותר, רכים ועכשוויים.
אנו בדפוס "שלום עליכם" צברנו ידע וניסיון רב, נדע לייעץ ולהתאים לכל אחד על סוג הנייר המתאים לו.
- יש לקחת בחשבון גם את עובי וגודל הנייר. אפשר להדפיס פליירים במגוון גדלים, במידות עובי שונות, עם או בלי קיפולים, עם למינציה להשבחת הנייר או בלעדיה. על גודל הדף יש להחליט בהתאם לכמות המידע שרוצים להעביר בפלייר ולהיכן הוא מיועד. עבור הפליירים שרוצים לחלק בתיבות הדואר יש לבחור גודל דף שייכנס אל תיבת דואר סטנדרטית ואילו עבור פליירים יוקרתיים יותר מומלץ להשתמש בנייר עבה יותר, לצפות בלמינציה, ובגודל גדול יותר עם קיפולים וביגים אשר שומרים על איכות הנייר בשלמותו. אם החלטתם על פלייר תלי דלת, פלייר המחולק על גבי דלתות הבתים, אתם חייבים להשקיע במוצר איכות יוקרתי. אומנם ההשקעה יקרה יותר, אך גם התשואה תהיה בהתאם.
- את הפליירים קוראים מלמעלה למטה, ולכן את המידע החשוב יש להדפיס בראש הפלייר ובמורד הפלייר ולהכניס את המידע הפחות חשוב. גם גודל הגופן והתמונות צריכים להיות באותו הסדר. את הכותרות השיווקיות את הגרפיקה את התמונות חשוב לשלב בראש הדף.
- את המסרים השיווקיים יש להעביר בדרך פשוטה, ברורה ונוחה לקריאה. השתדלו שהטקסטים לא יהיו עמוסים מדי ובחרו בפונטים נעימים וברורים לעין.
- חשוב מאוד להשקיע בעיצוב הדף כדי שימשוך את תשומת הלב המרבית. אם תנסו לחשוב אילו מבין עשרות הפליירים שאתם פוגשים כמעט בכל יום משכו את תשומת לבכם, תגלו שאלו היו הפליירים המעוצבים בדרך מקצועית ומרשימה.
- חשוב להקפיד על עברית נכונה. הימנעו משגיאות כתיב או משגיאות ניסוח. הפלייר הוא מעין כרטיס הביקור שלכם. אם הטקסט לא יכבד את הקורא ולא ייכתב בעברית נכונה, השם המקצועי והמוניטין של בית העסק ייפגעו!
- אם החלטתם לשלב תמונות בפלייר, בחרו תמונות חדות וברורות וברזולוציה גבוהה. חשוב לבחור תמונות שיהיו רלוונטיות ואותנטיות לבית העסק או המוצר, תמונות שימחישו את המוצר שאותו אתם מפרסמים, את היתרונות ואת התועלות שלו.
- אל תשכחו להכניס קריאה לפעולה. הזמינו את הלקוח הפוטנציאלי להתקשר אליכם ופרטו את דרכי יצירת הקשר, כמו כתובת טלפון, מייל, אתר אינטרנט ועוד.
לסיכום
מבין הרבה בתי דפוס בירושלים, דפוס "שלום עליכם" הוא אחד מבתי הדפוס המקצועיים והמובילים בתחום. במשך עשרים וחמש שנים שירתנו אינספור לקוחות בהצלחה רבה, נשמח לשרת גם אתכם!