הדפסת פליירים בירושלים והסביבה
תוכן עניינים
אחת משיטות הפרסום המוצלחות ביותר היא ללא כל ספק חלוקת הפליירים. כולנו מכירים מאוד מקרוב את שיטת הפרסום הזו – הפליירים מופצים בתיבות הדואר, בקניונים וכמעט בכל מקום אפשרי. אם תשאלו כמה מבתי העסק המצליחים, רבים יציינו בפניכם כי הם זוקפים את הצלחתם לפרסום ומיתוג איכותי בתחילת דרכם. חלק מבתי העסק נעזרים בשיווק ברשתות החברתיות, בקמפיינים בטלוויזיה וחלקם נעזרים בפליירים פרסומיים.
כיצד בונים פלייר איכותי?
לפני שמתחילים בעיצוב הפלייר הפרסומי, יש לענות על שתי שאלות עיקריות :
- מיהו קהל היעד אליו מופנה הפלייר?
- כיצד נוכל לעצב את הפלייר באופן המרשים והבולט ביותר?
ונסביר למה הכוונה – כל טכניקת שיווק פונה לקהל יעד מסוים ומנסה לענות על אחד הצרכים שלו. הצרכים יכולים להיות רבים – מחיר משתלם, צורך במוצר וכדומה. הדרך הנכונה ביותר ליצור פלייר שימושי הוא לענות על צורך משמעותי של קהל היעד. כדי לברר עניין זה, מומלץ לנסות להיכנס לנעליים של מקבל הפלייר ולשאול את עצמנו – מה הלקוח צריך? מה מעניין אותו באמת? הצלחת הפלייר היא פועל יוצא מהתשובה לשאלות אלו. לאחר שבודדנו את הצורך של קהל היעד שלנו, זה הזמן להתחיל בעיצוב הפלייר.
השלב השני במסע הפרסום הוא להתחיל לחפש בית דפוס מקצועי ו/או מעצב גרפי שילווה אותנו לאורך שלבי עיצוב הפלייר. בתחום הדפסת הפליירים- עיצוב מעניין זה שם המשחק. אל תיבות הדואר נשלחים מדי יום עשרות פליירים פרסומיים וכולם מתחרים על תשומת ליבנו. כדי שהפלייר שעיצבנו יגיע לקהל היעד אליו כיוונו יש צורך בעיצוב מעניין ובתוכן המכיל סיסמאות המושכות את העין.
טריקים שיווקיים שימשכו את הלקוח
בית הדפוס בירושלים שייצר עבורכם את הפלייר יעצב אותו לפי בקשתכם, אך אין זה מספיק. פרט לעיצוב מושך ומזמין, יהיה עליכם לנסח על גבי הפלייר תוכן איכותי ומעניין. ניתן להדפיס על גבי הפלייר הנחות וקופונים שעשויים לעניין את קהל היעד ולהעלות את המכירות באופן משמעותי. למשל- ניתן להציע ללקוחות 50% הנחה למביאים פלייר זה, וכך למשוך אותם למוצרים שאנו רוצים למכור להם. כמו כן, ניתן לשווק את החברה שלנו או את המוצרים שאנו מציעים ללקוח. "חברה X היא מספר אחת בישראל בתחום טיפולי שיניים", "המוצרים שלנו עומדים בכל תווי התקן המחמירים ביותר" הם כמה דוגמאות לשיווק מוצלח המתחיל בתוכן הפלייר.